بیمه سامان

نمایندگی محیطی فرد کد ۷۱۳۲

بیمه سامان

نمایندگی محیطی فرد کد ۷۱۳۲

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ ، ۲۲:۵۳

بیمه تجهیزات الکترونیک

بیمه تجهیزات الکترونیک

امروزه بعلت افزایش قیمت تجهیزات الکترونیک همچون موبایل،تبلت ،لپت تاپ ونگرانی های ماجهت بروزهرگونه خسارت وپرداخت هزینه های گزاف تعمیرات ، شرکت بیمه سامان با کمترین هزینه این تجهیزات را تحت پوشش قرار داده و جبران کلیه هزینه های مربوطه رابه عهده می گیرد.

موارد تحت پوشش:

  • نفوذ مایعات
  • شکستگی و ضربه خوردگی
  • نوسانات ولتاژ برق
  • آتش سوزی
  • بلایای طبیعی
  • سرقت با شکست حرز

نحوه محاسبه حق بیمه:

ارزش روز گوشی *2.5%+9% مالیات

برای مثال : حق بیمه موبایلی باارزش 30.000.000 ریال برابر است با:

30.000.000*2.5%+9%= 817.500 ریال

فرانشیز

تعریف فرانشیز: درصدی که شرکت بیمه نسبت به پرداخت آن هیچ تعهدی ندارد و بعهده بیمه گذار است

فرانشیز خسارات جزئی = 20 درصد و حداقل 1.000.000 ریال 

فرانشیز خسارات جزئی تاچ وال سی دی= 20 درصد و حداقل 2.000.000 ریال

فرانشیز سرقت= 40 درصد ارزش مورد بیمه

مراتب ونحوه اعلام و پیگیری خسارات ااحتمالی

1.مراجعه حضوری بیمه گذار با ارئه کارت شناسایی معتبر به کلیه شعب بیمه سامان بهمراه: اصل بیمه نامه-دستگاه آسیب دیده به انضمام جعبه و سایر متعلقات

2.تکمیل فرم اعلام خسارت در اداره خسارت شعبه شرکت بیمه سامان و اخذ نامه ارجاع به مراکزتخصصی تجهیزات الکترونیک 

.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​درصورت وقوع خسارت کلی  براثر سرقت ،ارائه کلیه مستندات مرتبط با پیگیری موضوع از طریق مراجع انتظامی /قضایی به انضمام مدارک مبین و موید احراز شرایط شکست حرز

3.اقدام بیمه گذار جهت تعمیرات لازمه در مراکز تخصصی خدمات تجهیزات الکترونیک  معتبر و و پرداخت هزینه های مربوطه (در صورت تعمیردستگاه)

4.اخذ فاکتور رسمی و معتبر (ممهور) به انضمام داغی قطعه یا قطعات تعویض شده از محل یا مرکز انجام تعمیرات فوق الذکر(درصورت تعمیر دستگاه)

5.اخذ نظر رسمی و مکتوب معتبر (ممهور) مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات فنی تجهیزات الکترونیک مبنی بر عدم امکان تعمیر و اصلاح دستگاه آسیب دیده (درموارد خسارت کلی)

6.مراجعه مجدد به شعبه بیمه سامان ظرف 20 روز کاری از دریافت نامه اشاره شده و

الف: ارائه فاکتور تعمیرات انجام گرفته توسط مرکز تخصصی تجهیزات الکترونیک مربوطه به انضمام  داغی قطعات تعویض شده (در صورت تعمیر)

ب: ارائه نظر کتبی ومعتبر ( ممهور ) مرکز تخصصی تجهیزات الکترونیک مبنی بر کلی بودن خسارت (عدم امکان تعمیر ) به انضمام جعبه وسایر متعلقات

پس از ارائه موارد فوق الذکر به شعب شرکت بیمه سامان ،کلیه موارد طی 7 روز کاری مبلغ خسارت قابل پرداخت بصورت کتبی به بیمه گذار محترم منعکس خواهد گردید.

7.مراجعه به شعبه شرکت بیمه سامان  و تکمیل و امضا فرم مفاصاحساب جهت امکان کارسازی  وجه خسارت به حساب بانکی مربوطه

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.